Friday, July 03, 2009

Transformers: Revenge of the Fallen






Trailer

6 comments:

  1. .. ma annaks ka kuskil 2-3/5 est.. suht segane ja predictive fastfood. Lyhikesem oleks võinud olla ka.. hööhöö

    ReplyDelete
  2. Kahjuks kippus asi tõesti liialt lohisema ja puudus see sisu kompaktsus, mis esimese osa olemas oli.

    ReplyDelete
  3. Tere!

    Olen juba pikemat aega Transistorite fänna ja ei lepiks sinu häbiväärselt madala ning meelevaldse hindega 2. Millest selline viha sellise meistriteose vastu? Kas sa juhuslikult pole elust pettunud?


    Mina ikka tõstaks hinnet ja paneks kolme!

    Kõike parema

    ReplyDelete
  4. Nu jah, mis teha kui ma selline värdjas olen, et pean enda pettumust elus 200 miljoniliste filmide peale välja elama :)

    ReplyDelete
  5. ma sain ka justkui eile su jutust aru, et niitsekas film oli, et nii 3/5 või isegi 4.

    ReplyDelete
  6. Ma ei tahtnud liigselt viriseda ja sulle filmi spoilerdada.

    ReplyDelete